DROGI PACJENCIE ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM:
- Decydując się na korzystanie z usług naszej przychodni jesteś zobowiązany do przedstawienia nam swojego stanu zdrowia oraz okazania posiadanej dokumentacji medycznej.
- W przypadku ćwiczeń (TM) powinieneś posiadać obuwie zmienne, wygodny strój, umożliwiający przeprowadzenie zabiegów.
- Zabiegi odbywają się w trybie planowym, co oznacza, że przyjmowani są tylko pacjenci zapisani na dany dzień i godzinę.
- Na zabiegi przychodź o wyznaczonym czasie. Spóźnienie może spowodować skrócenie zabiegu o czas spóźnienia.
- Ostatnie 5 min wykupionych zajęć przeznaczone jest na dezynfekcję oraz przygotowanie pomieszczenia.
- Planując wizytę weź pod uwagę, że Twoje zabiegi mogą opóźnić się maksymalnie do 10 minut z przyczyn niezależnych od fizjoterapeuty.
- Terminy zabiegów ustalaj w recepcji.
- Jeżeli jesteś pod wpływem alkoholu, narkotyków, masz chorobę zakaźną, posiadasz odkryte rany, zmiany skórne oraz wysoką temperaturę ciała NIE MOŻESZ korzystać z zabiegów fizjoterapeutycznych.
- W czasie korzystania z zabiegów magnetoterapii powinieneś odłożyć w bezpieczne miejsce zegarek, karty magnetyczne, telefon komórkowy i inne urządzenia elektroniczne.
- Prosimy o wyciszenie lub wyłączenie telefonu komórkowego podczas odbywania zabiegów.
- W uzasadnionych okolicznościach, po uzgodnieniu z recepcją możesz odwołać lub zmienić termin zabiegu, jeżeli zamiar ten zgłosisz co najmniej 24 godziny przed planowanym zabiegiem.
- W przypadku niepowiadomienia lub zbyt późnego powiadomienia recepcji o swojej nieobecności przy następnej wizycie powinieneś uiścić 50% kosztów wizyty nieodwołanej lub odwołanej zbyt późno.
- Osobom posiadającym wykupione pakiety oraz z firm ubezpieczeniowych, wizyty odpowiednio wcześnie nie odwołane są liczone jako odbyte.
- Opłaty za zabiegi odbywają się zgodnie z cennikiem dostępnym w recepcji.
- W przypadku wizyty lekarskiej pacjenci przyjmowani są zgodnie z kolejnością zapisów oraz po wcześniejszym wywołaniu przez lekarza bądź osobę z recepcji.
- Faktury wystawiamy tylko na podstawie posiadanego paragonu. W przypadku jego zgubienia faktura nie może być wystawiona.
- Powiadom recepcję o zmianie swojego numeru telefonu, aby w szczególnych sytuacjach mogła się z Tobą skontaktować
- Zastrzegamy sobie zmianę terapeuty na innego w przypadku jego nagłej i usprawiedliwionej nieobecności.
Życzymy przyjemnej wizyty! ☺
Personel LINMED